nienkespronk.reismee.nl

Zanzibar

Het laatste weekje zit er al op. Heel gezellig, want het voelde alweer een beetje thuis doordat Rachel ook naar Zanzibar was gekomen.

Vooral veel van de zon genoten en niet zoveel op pad geweest. We zaten in een mooi resort waar we ons goed konden vermaken. 2 dagen zijn we weg geweest. Eén dag naar ‘het mooiste’ strand van Zanzibar, wat inderdaad heel mooi was (tussen de regenbuien door). Maar als de zon schijnt is het net zo mooi als de plaatjes op internet. Een andere dag zijn we naar Stone Town geweest waar we door de eindeloze steegjes de stad hebben gezien. Vanaf daar zijn we naar Nakupenda geweest, een eiland een stukje van de kust af. Super mooi! In het echt nog beter dan op de foto’s.

We zijn wel allebei een dagje ziek geweest.. waarschijnlijk een Nederlands griepje die me net op de laatste dagen nog te pakken heeft gekregen. Rachel was eerst aan de beurt en een paar dagen later lag ik een dagje op bed. Maar zeker genoten hier!

En nu lekker terug naar Oldebroek!